Priser
Alle priser er angitt i NOK og inkludert 25% moms.
Betaling
I samarbeid med: Klarna Bank AB(publ), Sveavågen 46, 111 34 Stockholm, tilbyr vi følgende betalingsmetoder:
- Klarna – betal nå.
- Klarna kjøp nå – betal senere
- Klarna Checkout Delbetaling
Betalingen går alltid direkte til Klarna.
Når du velger Klarna- betal nå, blir det reservert det beløpet du handler for. Transaksjonen vil ikke bli belastet med det beløpet før varen er sendt fra oss. Vi registrerer ikke noe personlige opplysninger om din transaksjon og all informasjon foregår mellom deg og din bank. Å betale med kort i vår nettbutikk er Sikkert og Trygt!
Kjøp nå – betal senere
Vilkårene for “Betal senere” gjelder når du kjøper varer og velger å betale senere.
Når du velger å betale senere, tilbyr vi deg å betale innen 30 dager fra forsendelsen av dine varer. Klarna Bank AB («Klarna») vil overta betalingskravet fra butikken, men butikkens kjøpsvilkår vil fortsatt være gjeldende. Klarna vil sende deg betalingsinstruksjoner, slik at du kan betale direkte til Klarna. For kontaktopplysninger og mer informasjon, kan du gå til klarna.no.
Motta varene før du betaler
Klarna tilbyr deg kjøpersikkerhet, hvilket betyr at du blant annet ikke behøver å betale før du har mottatt ditt kjøp. Klarna vil også hjelpe deg dersom det skulle oppstå noen problemer med kjøpet.
Ytterligere informasjon: https://www.klarna.com/no/beskrivelse/.
Kostnader og avgifter
Velger du Klarna Checkout Faktura– gjelder det betalingsvilkår 30 dager. Du får fakturaen på den emailen du oppga i din bestilling straks etter ordre er sendt fra vårt lager. Om du ikke finner faktura, sjekk spam/søppelbøtta eller ring oss på telefon: 939 51 400 eller send oss en e-mail på: pas@porselenoginterior.no. Du trenger ikke oppgi kortinformasjon og du betaler alltid etter at du har mottatt varene. Ved for sen betaling tilkommer purregebyr og renter etter Klarna`s satser.
Klarna Checkout Delbetaling er for deg som selv vil betale for kjøpet hver måned. Du kan delbetale hver måned fra 95 kr. men du kan når som helst betale hele beløpet.
Kredittsjekk og behandling av personopplysninger
Hvis du velger å betale senere vil Klarna vurdere din kredittverdighet, og du vil da motta en e-post om dette. Klarna behandler dine personopplysninger for å kunne oppfylle våre forpliktelser i denne avtalen og for ytterligere årsaker spesifisert i vår Personvernerklæring. Personvernerklæringen kan du finne her eller på vår hjemmeside, og ved å bruke Klarnas tjenester bekrefter du at du har lest denne erklæringen. Klarna behandler dine personopplysninger for å blant annet utføre identifisering, kundeanalyse, kredittbedømminger, markedsføring og bedriftsutvikling. Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven.
Levering
Alle varer sendes med sporing. Sporing er en sikkerhet for deg og du alltid kan sjekke status på pakkene. Mottatt ordre er bindende og vi sender alle ordrer innen 24 timer etter mottagelsen, bortsett fra bestillingsvarer. Tilbud/kampanjevarer kan ta litt lengre tid. Vi har stort sett alltid varene på lageret men om noe skjer i vår logistikk eller hvis varen er utsolgt eller feil i lagerstatus, forbeholder vi oss retten til å kansellere ordren i sin helhet. Falske ordrer vil bli politianmeldt.
Møbler
Bestilte varer forhånds betales 100 %, men de kan innenfor tre kalenderdøgn etter bestillingen, annullere eller endre din bestilling helt eller delvis uten kostnader og betingelser. Hvis du velger å endre eller avbestille bestillingen din senere enn tre kalenderdøgn fra bestillingsdato, vil vi beregne et avbestillingsgebyr på 25 % av den avbestilte varens pris. Beløpet dekker en del av de kostnadene som kommer for resirkulering fordi produktet er håndlaget og produsert for deg fra første dag etter mottatt bestilling.
Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varer, må det gjøres før varene er sendt/levert, og innen 2 dager. Tjenesten er helt gratis. Om du ikke avbestiller innen fristen, kan du bli etterfakturert våre sakskostnader-gjelder spesielt bestilte/reserverte varer.
Uavhentede pakker på posten blir belastet med et gebyr på kr. 500,-
Dersom kjøper ikke henter ut pakken som er bestilt, er ikke kravene i henhold til angrerettloven oppfylt. Kjøper vil da bli belastet med kr,- 500 for sending/frakt og ekspedisjonsgebyr. Har vi hatt ekstra omkostninger pga at pakken er stor, vil gebyret øke deretter.
Angrerett
I henhold til angrerettloven, kan kjøperen angre på kjøpet av varen. Kjøperen må da sende oss melding innen angrerettfristen på 14 dager, og fylle ut angrerettskjema som sendes på e-post. Så snart vi mottar pakken, skal beløpet krediteres for de returnerte varene. Vi dekker ikke frakt og ikke tilleggskostnader som følge av at du har valgt en annen type levering enn den standard levering vi tilbyr. Varene må være pakket inn slik de var da du har mottatt dem, og være i original emballasje. Vi er ikke ansvarlige for skader på varene som har oppstått ved retur, ved f.eks. uaktsom behandling eller pakking.
Reklamasjon
Alle varer som sendes er kontrollert slik at de ikke skal inneholde feil eller mangler. Skulle det ha oppstått skader på varen under forsendelse må du ta kontakt med oss omgående slik at vi kan vurdere saken. Det raskeste er å ringe oss på tlf. 939 51 400.
Send oss gode bilder og forklaring på: pas@porselenoginterior. no før du kaster emballasjen.
Møbler som leveres på døren må sees over ift. brekkasje på emballasje og evt. anmerkes på fraktbrev! Hvis det ikke gjøres og det er skade på varen, erstattes det ikke hverken fra speditør eller oss.
Klager
Hvis du ikke er fornøyd med tjenestene våre, vennligst kontakt oss for å rette opp eventuelle misforståelser. Klagen må sendes skriftlig til: pas@porselenoginterior. no